Monday 8 October 2012

SAP VENTURE


Kalau korang pernah dengar perniagaan internet atau perniagaan online, maka SAP VENTURE adalah salah satu apa yang dipanggil bisnes online tu. Pakcik (aku gunakan gantinama pakcik sebab rasanya lebih sesuai dengan umur aku ni yang dah masuk club 40an) akan terangkan serba sikit pasal SAP VENTURE ni jangan risau.

SAP tu adalah singkatan kepada Sistem Automasi Pemasaran iaitu maksudnya pemasaran perniagaan yang dijalankan secara otomatik. Korang tak perlu payah-payah nak pasarkan produk korang. Veture pulak maksudnya usaha. Kalau 'joint venture' usaha sama. Jadi SAP VENTURE ni ialah satu perniagaan yang anda tak perlu pasarkan produk anda. Pelikkan bunyinya. Tak jual macamana nak untungkan? Ok macam ni perniagaan ni dijalankan online(secara internet) tapi bukanlah maksudnya tiada produk untuk dijual tetapi secara otomatik produk syarikat diiklankan di facebook anda. Maka setiap kali ada pembeli yang membeli maka anda akan mendapat komisen selaku referral (pengenal) atau intoducer. So apa produknya? Produknya terpulanglah kepada syarikat masing-masing nak jual jam ke , kereta ke, buku ke, hartanah ke atau apa-apa sajalah.


SAP VENTURE yang pakcik nak rekomen kat korang ni ialah ICBT Enterprise. Pakcik rekomen sebab pakcik dah masuk. Pakcik tengok iklan je pakcik dah teruja jadi pakcik masuk le pakej RM99. ICBT Enterprise ni ia menjual e-book atau buku elektronik. Ada macam-macam jenis e-book yang kebanyakan berkaitan informasi niaga online dan IT. Buku (e-book) yang korang beli tu boleh jual balik ikut suka hati korang. Yang pentingnya di sini setiap kali ada pembeli kita akan dapat komisen. Dia ni ada ala-ala MLM jugak cuma sistem level bayaran tu je yang pakcik tak tau. Tu korang check sendirilah.
Bagaimana SAP Venture  Berfungsi?
  1. Sebaik Modul SAP diaktifkan, sistem akan promosikan link bagi pihak anda
  2. Promosi dijalankan sekali sahaja dalam satu hari
  3. Promosi dijalankan dengan bersahaja, dengan diselitkan kata-kata motivasi ringan
  4. Jika ada pembeli dari link anda, maka anda dapat komisen introducer
  5. Selagi tidak habis level yang ditetapkan, anda dapat komisen level, walaupun anda bukan introducer
  6. Tiada tarikh luput bagi setiap keahlian
note : Kenalah add friends ramai-ramai. Lagi ramai friends korang lagi besarlah kemungkinan pendapatan korang. So keje senangkan add friends je. Yang penting mesti ada mukabuku (facebook).

Untuk keterangan lanjut dan siapa-siapa yang nak cuba paling kecil RM20 kalau RM99 lagi baik boleh mendaftar di sini jadi downline pakcik hehe : http://rm99.ibct.my/979

SAP Venture
Tak perlu cari orang
Tak perlu promosi
Tak perlu siar iklan
Tak perlu buat blog
Tak perlu kecoh kat FaceBook
Tak perlu bising kat Twitter
Tak perlu post apa-apa kat forum
Tak perlu spam email rakan-rakan pejabat
Tak perlu menulis sebarang artikel yang memecahkan kepala anda.

1 comment:

  1. I read this post completely concerning the resemblance of newest and
    preceding technologies, it's remarkable article.

    Also visit my homepage ... www.satellitecardsharing.com/cccamshare/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...