Saturday, 12 January 2013

TANDA-TANDA ORANG MEMBELA HANTU RAYA - AWAS

Gambar Sekadar Hiasan


Seorang pendakwah bebas Ustaz Abu Bakar Abdul Aziz berkata ada beberapa tanda boleh dikenal pasti bagi mana-mana individu yang membela hantu raya.


Antara tanda-tandnya ialah :
1. Takut bertentang mata bila bercakap
2. Gementar dan keluh kesah bila berjumpa orang alim
3. Hati sentiasa tidak tenang dan badan sentiasa berpeluh bila berada dalam majlis ilmu
4. Gemar makan bubur kacang merah dan suka jamu orang makan pada malam Jumaat
5. Walaupun usia lanjut tetapi memiliki tenaga luarbiasa bila melakukan kerja-kerja berat
6. Bila keluar rumah tidak akan beritahu kepada ahli keluarga terutama isteri
7. Kerap bawa berpuluh-puluh telur rebus kedalam hutan
8. Bila ada mesyuarat orang ramai akan patuh dan tunduk keputusannnya
9. Mempunyai tenaga seks luar biasa bila bejimak dengan isteri.
10. Kerap bersetubuh.

Ustaz Abu Bakar berkata undividu yang bersahabat dengan hantu raya memperolehi apa hajat dengan bantuan makhluk itu.

(sumber : mingguan warta perdana/jalanakhirat.wordpress.com/)

p/s -  Tujuan orang membela hantu raya, toyol, dan yang sewaktu dengannya adalah untuk meminta pertologan dari hantu aka Jin aka syaitan ini ( hukumnya haram, syirik dan berdosa besar) untuk mencuri duit (kaya), menyihir orang, melindung diri, kebal, kuat, cantik, pelaris, pengasih dll. Semua pertolongan jin ini bukan percuma, jin akan menuntut balasan kepada tuannya, apabila tuannya mati perjanjian syaitan tersebut ialah ianya penjaganya/tuan diwarisi kepada anak cucu dia. Inilah yang dinamakan saka. Saka inilah yang mendatangkan huru hara. Suami isteri bercerai, cepat naik angin, mengalami sakit misteri, dan kadang-kadang menjadi gila.

Walauapa hantu yang diaorang (orang2 yang menyimpang) guna kita sebagai manusia tak perlu takut. Cuma kena berhati-hati dan tahu cara nak mengatasinya. Kita boleh menakutkan hantu ni. Erti kata lain hantu yang takut kita. Amalan untuk menakutkan hantu ialah membaca ayatul  kursi, kalau tak hafal baca surah al Ikhlas, al Falak dan an Nas. Bacalah pagi dan petang. Kalau rumah berhantu atau orang kena rasuk bacakan ruqyah. Kalau susah baca pasangkan kat radio/cd perdengarkan rudyah kat mana hantu tu kacau. Baca/dengarkan bacaan cd kat air putih dan diberi minum orang yang kena rasuk, atau yang ada saka tadi. InsyaAllah hantu/jin itu lari dan kalau degil ia akan mati dengan izin Allah.  Bacaan ruqyah :  KLIK SINI

Kedua, Hantu aka jin syaitan suka menyakat, mengacau, merasuk orang yang kurang membaca Quran. Maksudnya orang yang tak sembahyang, tak baca quran memang lah menjadi kesukaan jin setan dan iblis ni. Dari itu, banyak2lah kita membaca ayat quran kerana jin setan hantu merasa panas apabila mendengar ayat-ayat Allah. Kepada Allah jua kita berlindung dari kejahatan jin syaitan dan manusia. WaAllahu'alam.

Baca juga :
posted : Sabtu, 12/01/2013@11.45am

11 comments:

  1. Assslamualaikum. Maaf ya, nak tanyalah... camner pulak orang yg rajin solat, zikir, baca al quran, banyak sedekah, senang cakap semua perkara2 baik banyak diamalkan dalam hidup, tapi masih tetap mendapat gangguan dr jin2 dan hantu2 sihir. Malah hamba Allah ni juga mengamalkan ayat2 lazim yg diajarkn islam utk menentang atau menghapuskan jin syaitan yg mengganggunya. Tapi tetap camtu juga, maksud saya, lepas dia berubat dengan ayat2 amalan tadi, dia akan beransur2 pulih sihat seperti sediakala. Masalahnya sihat tu sementara, selang beberapa hari, sakit lg. Macam2 usaha telah dilakukan, macam2 solat dah buat, tu tak termasuk brubat dengan ustaz2 atau orang2 yg lbh arif. Sebut sj perubatan jenis apa yg ada dlm Msia ni, smua dh dicuba. Mana taknya, 28 thn menanggung derita. Positifnya dr masalah yg dihadapi, dia semakin rajin beribadah.

    ReplyDelete
  2. Kuat beribadah tanpa panduan yang sebenar belum tentu menjamin diri kita...
    Biarlah berilmu sedikit tapi mendapat panduan Dari Guru yang Mursyid dengan beramal dalam ibadah kita.....sebab ia berkaitan dengan Roh kita....disini lah tentang kelemahan yang tidak diketahui dan sadari.....Nafas kita..lubang Ronga jasad kita,.pemakanan makanan yang kita makan unsur Dan tempat kita makan...di atas kelemahan-kelemahan ini lah Puncanya kita di serang dengan mudah...walau pun kita kuat beribadah tanpa kita memahami Dari mana sanadnya kita dapati...puak-puak ahli sihir pun Banyak mengunakan ayat-ayat Dari Al-Qura'an...jangan kita hairan pula....?
    Penyerapan melalui pemakanan..minuman....Nafas...Pandangan Mata...lubang Telingga....jadi Dari sini jika tidak memahami alamat senang kena rempuh puak halus ini...sebab tempat-tempat ini tidak dijaga Dan di beri perlindunggan....sebab kita tidak tahu atau pun kita mengetahuinya...ini perlu belajar dengan orang Alim-alim yang payah kita cari dan kenali...sebab orang-orang ini adalah Kekasih Allah yang tidak kita kenali dan mengetahuinya..
    Ajaran-ajaran Dari Guru tiada yang bukan ada Ijazah Dunia ( Ustad/pencaramah/yang mengaku Ulamak )..baru Amal Dan Ibadat kita mendapat kesempurnaan sebenar...
    Sebab Guru-guru Jenis ini Mata Dan Pandangannya Tajam..jarang kita jumpa di Mesjid Awam buat masa ini...biasanya Guru ini duduk menyendiri....Hamba Jenis ini dia mengetahui bab makhluk Halus.....Cahayanya saja apabila disebut Namanya didepan orang di rasuk makhluk halus ini akan takut Dan kelam kabut Dan takut.... Belajar dengan Guru Jenis ini baru kesempurnaan hidup kita dapat di bimbingan dengan sempurna....Hantu mana yang nak mengganggu...? Bomoh kebanyakkan ilmu yang dituntut mengunakan Khadam...kalau Khadam Jenis psngkat Kopral nak lawan macammana dari jenis Pangkat Jahat yang lebih Hebat.....Hantu-hantu ini pun bercakau sesama kalangan Gulungan mereka...Tok Bomoh ini pun kena terajang...OK setakat ini untuk makluman Tuan..boleh dengar tapi difikirkan dahulu dengan kata-kata saya ini....bukan untuk menonjol atau memperlekeh sesiapa pun wallah wu 'Alam...

    ReplyDelete
  3. SALAM KENAL SEMUA,…!!! SAYA MAS JOKO WIDODO DI SURABAYA.
    DEMI ALLAH INI CERITA YANG BENAR BENAR TERJADI(ASLI)BUKAN REKAYASA!!!

    Saya Sangat BerTerima kasih Atas Bantuan Angka Ritual AKI…Angka AKI KANJENG Tembus 100%…Saya udah kemana-mana mencari angka yang mantap selalu gak ada hasilnya…sampai- sampai hutang malah menumpuk…tanpa sengaja seorang teman lagi cari nomer jitu di internet…Kok ketemu alamat KI KANJENG..Saya coba beli Paket 2D ternyata Tembus…dan akhirnya saya pun membeli Paket 4D…Bagai di sambar Petir..Ternyata Angka Ritual Ghoib KI KANJENG…Tembus 4D…Baru kali ini saya mendapat angka ritual yang benar-benar Mantap…Bagi saudara yang ingin merubah Nasib anda seperti saya…Anda Bisa CALL/SMS Di Nomer KI KANJENG DI 085-320-279-333.(((Buktikan Aja Sendiri Saudara-Saudari)))

    …TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA AKI KANJENG…

    **** BELIAU MELAYANI SEPERTI: ***
    1.PESUGIHAN INSTANT 10 MILYAR
    2.UANG GAIB
    3.JUAL TUYUL MEMEK
    4.ANGKA TOGEL GHOIB.DLL..

    …=>AKI KANJENG<=…
    >>>085-320-279-333<<<

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Slm... sy disihir dh 9bln...sy nk tya adakah noriza bte aishah ada mengamalkan sesuatu seperti yg diceritakan diats? Adik beradik beriktiar utk berubat dia... tetapi beberapa org ustaz kata harus dgn kerelaan hatinya... mohon bantuan &pandangan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup.dia sendiri kena ikhlas

      Delete
    2. waalaikumsalam.. Ada pusat rawatan islam di wangsa maju yang pernah merawat masalah seperti beliau.. In Shaa Allah Sembuh..

      Delete
  6. Assalamu'alaikum. Saya ingin bertanya bila seorang itu telah lanjut usianya dalam pertengahan 80an. Kesihatannya alhamdulillah sangat baik. Selera makan bagus. Tiada penyakit kecuali kencing yang tak teratur. Adakah ada benda/sesuatu dalam tubuhnya bila diperhatikan sejak akhir-akhir ini dia tidak mahu solat dengan alasan selalu kencing. Tidur sepanjang masa; kadang-kadang bangun untuk makan sahaja. Makan dengan banyak tidak sepadan dengan usianya dan sangat gelojoh, sangat pengotor, tidak suka tukar baju bersih hingga berbau. Mandi yang sedikit dan tidak besabun. Memasang radio dengan kuat dimana saja berada walaupun sedang tidur.
    Apakah ada benda asing yang mempengaruhi insan ini. Harap agar mendapat nasihat/pencerahan. Terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia ada berkawan dengan jin tuh.. Walahuallam

      Delete
  7. Assalamu'alaikum. Saya ingin bertanya bila seorang itu telah lanjut usianya dalam pertengahan 80an. Kesihatannya alhamdulillah sangat baik. Selera makan bagus. Tiada penyakit kecuali kencing yang tak teratur. Adakah ada benda/sesuatu dalam tubuhnya bila diperhatikan sejak akhir-akhir ini dia tidak mahu solat dengan alasan selalu kencing. Tidur sepanjang masa; kadang-kadang bangun untuk makan sahaja. Makan dengan banyak tidak sepadan dengan usianya dan sangat gelojoh, sangat pengotor, tidak suka tukar baju bersih hingga berbau. Mandi yang sedikit dan tidak besabun. Memasang radio dengan kuat dimana saja berada walaupun sedang tidur.
    Apakah ada benda asing yang mempengaruhi insan ini. Harap agar mendapat nasihat/pencerahan. Terima kasih.

    ReplyDelete
  8. masha allah kenapa la orang membela hantu raya

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...