Saturday 2 March 2013

PENYOKONG TEGAR UMNO KENA WAJIB TAHU : SIAPA DIA 'VVIP INVOLVE' DALAM KES ALTANTUYA





Ikutilah cerita dan rentetan kejadian pembunuhan Altantuya oleh PI Balasundram. Kalau di Mahkamah untuk membuktikan apa jua kesalahan maka saksi-saksi utama akan dipanggil untuk memberi keterangan bagi menyokong kes yang didakwa. Sejauh mana kekuatan dan kebenaran cerita saksi akan menentukan kekuatan kes yang didakwa. Saksi berbohong (fakta yang direka-reka) biasanya boleh dikesan apabila fakta yang disampaikan bertukar-tukar atau berubah-ubah dan berbelit2. 

Kalau kita ikuti kes PI Bala ini, kita akan dapati keterangan fakta yang dia beri adalah konsisten, tersusun dan tidak berubah-ubah dan teratur mengikut kejadian yang berlaku. Keterangan PI Bala pula disokong oleh pengakuan Deepak yang mengaku di arah untuk mengubah akuan Bala (SD1).

Oleh yang demikian anda selaku Hakim bolehlah menilai dan boleh meneka siapakah dalang di dalam pembunuhan Altantuya ini yang masih lagi menjadi misteri.   Razak Baginda telah dibebaskan . Yang bersalah ialah Sirul dan Azilah. Apa yang menajadi persoalannya ialah untuk apa Azilah dan Sirul membunuh Altantuya. Diaorang tak pernah kenalpun Altantuya dan tak pernah pun berurusan dengan Altantuya. Apa untung yang diaorang dapat dengan membunuh Altantuya. Mesti ada yang mengarahkan mereka untuk membunuh. Jadi siapakah yang mengarah Altantuya dibunuh kalau bukan Razak Baginda(Razak dibebaskan dari tuduhan oleh Mahkamah) . Itulah yang menjadi tanda soal.????????????????.Mungkinkah ini adalah arahan VVIP yg involve yang dikatakan oleh Bala. So kalau nak tahu siapa VVIP tersebut tengok video di bawah :


 

p/s :  Kenapa Al tantuya di panggil Aminah. Adakah ia telah masuk Islam. WaAllahu'alam.

Terkini :

1 comment:

  1. What i ԁο not unԁerѕtood is in tгuth hoω you're not really much more smartly-liked than you might be right now. You are very intelligent. You realize thus considerably on the subject of this subject, made me individually consider it from numerous numerous angles. Its like men and women aren't fаscіnatеd until it's one thing to do with Girl gaga! Your individual stuffs excellent. Always take care of it up!

    Feel free to visit my webpage: cliquez ici

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...