Monday, 14 January 2013

TUTORIAL : CARA NAK MASUKKAN LINK DALAM RUANGAN KOMEN

KLIK UNTUK BESARKAN GAMBAR


HOW TO ADD LINK IN YOUR COMMENT :

Rasanya ramai dah tahu macamnana masukkan link tapi ramai juga yang tahu lagi. Jadi kita kongsi ilmu pada yang belum tahu,  i.e :  di dalam komen ada tulis 'KLIK SINI'

Caranya ada senang aje :

1) TAIP/KOPIPES :  code html ni : <a href="link">text (contoh : KLIK SINI)</a>




Contoh :

Pakcik akan buat komen kat post ni dan letak link kat situ:

1) Cara nak add link :  <a href="http://unclemajid.blogspot.com/">macamana nak add link</a>

2) Kisah Skandal Puspahanas : <a href="http://unclemajid.blogspot.com/2013/01/skandal-puspahanas-projek-belum-siap.html">KLIK SINI</a>




Selesai. Selamat Berkomen. 

unclemajid
posted : Isnin,14/01/2013@9.15pm

19 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Thanks for the tips ^^
    Jemput berkunjung ke blog sy ye, boleh klik sini

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. terima kasih info...minat jadi agen/stokis emas powergold

    ReplyDelete
  6. Adakah anda memerlukan pinjaman peribadi?
    Pinjaman Tunai Perniagaan?
    Pinjaman tidak bercagar
    Pinjaman Cepat dan Mudah?
    Pantas Proses Permohonan?
    Kelulusan dalam tempoh 24-72 jam?
    Tiada Bayaran Tersembunyi Loan?
    Pembiayaan dalam masa kurang dari 1 Minggu?
    Dapatkan modal kerja tidak bercagar?
    Hubungi Kami Pada: williamsmrowen@gmail.com

    PINJAMAN Perkhidmatan yang disediakan termasuk:
    ================================
    * Pinjaman Commercial.
    * Pinjaman Peribadi.
    * Pinjaman Perniagaan.
    * Pelaburan Pinjaman.
    * Pinjaman Pembangunan.
    * Pembelian Pinjaman.
    * Pinjaman Construction.
    * Pinjaman Perniagaan Dan banyak More:
    Hubungi Kami Pada: williamsmrowen@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Berita baik!!!
    hari yang baik untuk semua warga malaysia, nama saya Puan aisha bukafia, tinggal di bandar bandar george, sila, saya ingin berkongsi kesaksian hidup yang sebenar saya di sini pada platform ini untuk semua rakyat Malaysia supaya berhati-hati dengan pemberi pinjaman pinjaman atas internet, Allah telah trully memihak kepada saya melalui ibu yang baik Puan Emiliana

    Selepas beberapa tempoh cuba untuk mendapatkan pinjaman daripada institusi kewangan, dan ditolak sentiasa, jadi saya memutuskan untuk memohon melalui pinjaman dalam talian tetapi saya telah ditipu dan i hilang RM5000, dengan seorang wanita di Arab Saudi.

    i menjadi begitu terdesak dalam mendapatkan pinjaman, jadi saya berbincang dengan seorang kawan saya yang kemudian intorduce saya kepada Puan Emiliana yang juga pemilik sebuah organisasi pinjaman global, jadi kawan saya meminta saya untuk memohon dari Puan Emiliana, jadi saya summorned keberanian dan dihubungi Puan Emiliana.

    Saya memohon untuk jumlah pinjaman RM80,000 dengan kadar faedah yang lebih rendah daripada 2%, jadi pinjaman yang diluluskan dengan mudah tanpa tekanan dan semua persiapan dibuat pada pindahan kredit, disebabkan oleh hakikat bahawa ia tidak memerlukan cagaran dan jaminan untuk pemindahan pinjaman, saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sijil perjanjian lesen daripada mereka untuk memindahkan kredit saya dan dalam masa kurang daripada dua jam wang pinjaman itu telah didepositkan ke dalam akaun bank saya.

    Saya fikir ia adalah jenaka sehingga saya menerima panggilan daripada bank saya bahawa akaun saya telah dikreditkan dengan jumlah RM80,000. Saya begitu gembira kerana akhirnya Allah menjawab doa saya dengan pesanan pemberi pinjaman saya dengan pinjaman saya yang asli, yang boleh memberikan apa yang diinginkan hati saya.

    Semoga Allah memberkati Ibu Emiliana untuk membuat berpatutan hidup saya, jadi saya cadangkan sesiapa berminat untuk mendapatkan pinjaman untuk sila hubungi
    Puan Emiliana melalui e-mel:
    emilianawilson111@gmail.com untuk pinjaman anda

    Akhir sekali saya ingin mengucapkan terima kasih kepada anda semua kerana sudi untuk membaca kesaksian hidup yang sebenar saya mengenai kejayaan saya dan saya berdoa Tuhan akan melakukan kehendak-Nya dalam hidup anda.
    satu lagi nama saya mrs aisha bukafia, anda boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut melalui e-mel saya: mrsaishabukafia@gmail.com.

    ReplyDelete
  8. Hai semua,
    Nama saya Novi Setya dari kota Bogor di Indonesia, saya mahu menggunakan medium ini untuk menasihati semua orang berhati-hati dalam mendapatkan pinjaman di sini, pinjaman sehingga peminjam banyak di sini adalah penipu dan mereka hanya di sini untuk menipu anda daripada wang anda . , Saya memohon pinjaman kira-kira 250 juta daripada seorang wanita di Filipina dan saya kehilangan kira-kira 15 juta tanpa mengeluarkan pinjaman, mereka berulang kali meminta bayaran, saya dibayar hampir 10 juta wang jadi saya tidak mendapatkan pinjaman, di sana saya menunjukkan saya sekitar 2 kali dua wanita yang berbeza di Filipina, saya berharap saya akan berjumpa dengan orang yang betul, tetapi ia tidak.

    Allah kemuliaan, saya bertemu dengan seorang rakan yang baru-baru ini telah memohon untuk pinjaman, dan dia mendapat pinjaman tanpa tekanan, jadi dia memperkenalkan saya kepada Zenith Bank tawaran pinjaman, dan saya memohon pinjaman sebanyak 350 juta, saya menganggap ia adalah satu jenaka dan penipuan, tetapi saya mendapat pinjaman saya dalam masa kurang daripada 24 jam hanya 2% tanpa cagaran. Saya amat gembira kerana saya selamat daripada kemiskinan.

    Jadi nasihat saya kepada semua orang di sini yang memerlukan pinjaman untuk menghubungi Zenith Bank
     melalui e-mel: zenithbankloanoffer88@gmail.com

    Anda masih boleh hubungi saya jika anda memerlukan sebarang maklumat lanjut melalui e-mel: novisetya1989@gmail.com

    Sekali lagi terima kasih kerana membaca kesaksian saya dan Allah terus memberkati kita semua dan memberi kita panjang umur dan kemakmuran

    ReplyDelete
  9. Hai semua,
    Nama saya Novi Setya dari kota Bogor di Indonesia, saya mahu menggunakan medium ini untuk menasihati semua orang berhati-hati dalam mendapatkan pinjaman di sini, pinjaman sehingga peminjam banyak di sini adalah penipu dan mereka hanya di sini untuk menipu anda daripada wang anda . , Saya memohon pinjaman kira-kira 250 juta daripada seorang wanita di Filipina dan saya kehilangan kira-kira 15 juta tanpa mengeluarkan pinjaman, mereka berulang kali meminta bayaran, saya dibayar hampir 10 juta wang jadi saya tidak mendapatkan pinjaman, di sana saya menunjukkan saya sekitar 2 kali dua wanita yang berbeza di Filipina, saya berharap saya akan berjumpa dengan orang yang betul, tetapi ia tidak.

    Allah kemuliaan, saya bertemu dengan seorang rakan yang baru-baru ini telah memohon untuk pinjaman, dan dia mendapat pinjaman tanpa tekanan, jadi dia memperkenalkan saya kepada Zenith Bank tawaran pinjaman, dan saya memohon pinjaman sebanyak 350 juta, saya menganggap ia adalah satu jenaka dan penipuan, tetapi saya mendapat pinjaman saya dalam masa kurang daripada 24 jam hanya 2% tanpa cagaran. Saya amat gembira kerana saya selamat daripada kemiskinan.

    Jadi nasihat saya kepada semua orang di sini yang memerlukan pinjaman untuk menghubungi Zenith Bank
     melalui e-mel: zenithbankloanoffer88@gmail.com

    Anda masih boleh hubungi saya jika anda memerlukan sebarang maklumat lanjut melalui e-mel: novisetya1989@gmail.com

    Sekali lagi terima kasih kerana membaca kesaksian saya dan Allah terus memberkati kita semua dan memberi kita panjang umur dan kemakmuran

    ReplyDelete
  10. BERITA BAIK BERITA BAIK BERITA BAIK !!!

    Halo semua, saya Fatma dari Indonesia. Saya menasihati anda semua di sini tidak memohon pinjaman di mana-mana syarikat atau pemberi pinjaman di laman web ini, kebanyakan syarikat di sini adalah palsu, penipu dan penipuan, dan juga beberapa kesaksian di sini adalah palsu mereka adalah orang yang sama . Oleh itu, sila berhati-hati agar tidak menjadi rakan kongsi mangsa dari Indonesia. Saya ditipu empat kali kira-kira Rp 200,000,000 untuk yuran pendaftaran, yuran pemindahan, kos cukai dan kos insurans, setelah pembayaran ini saya tidak mendapatkan pinjaman saya, tetapi mereka meminta saya untuk membayar lagi dan lagi. Ini akan menarik minat Anda untuk Tahu ada undang-undang pembiayaan undang-undang atau peraturan kos ini dalam mendapatkan pinjaman dari mana-mana undang-undang pemberi pinjaman atau syarikat. Dia bersyukur kerana saya menerima pinjaman dengan cepat sebanyak $ 100,000 dari syarikat yang telah diperkenalkan oleh kawan saya. Syarikat pinjaman sebenar dan boleh dipercayai (SYARIKAT LOE THERESA). Mereka kini merupakan syarikat terbesar di AS, Eropah dan seluruh Asia. Misi dan komitmen kepada anda Syarikat Pinjaman Theresa didedikasikan untuk memudahkan impian dan membantu semua kita yang telah ditipu dan ditipu dalam proses mendapatkan pinjaman segera, memberikan anda perkhidmatan bertaraf dunia. Syarikat Pinjaman Theresa atau ejen pinjaman tahu apa yang sepatutnya berada di kasut anda dan mereka berusaha keras untuk tidak melupakan perasaan itu. Mereka akan mendapat kepercayaan anda dengan menyampaikan kepada anda maklumat yang perlu anda ketahui, apabila anda perlu tahu dan hak untuk menawarkan pinjaman (perniagaan atau pinjaman peribadi) dan perkhidmatan kewangan.

    Saya sangat teruja untuk membantu negara saya mendapatkan pinjaman terhadap penipuan dan tidak lama lagi, e-mel saya adalah (feyzilfatma@gmail.com) atau (martinimarais1986@gmail.com)

    Hubungi saya atau (theresaloancompany@gmail.com) untuk maklumat lanjut, saya bersedia membantu. Tuhan memberkati kamu semua.

    Sila ambil perhatian: Tiada yuran pendaftaran, tiada yuran, tiada cukai, tiada insurans. Tuhan memberkati kita semua.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...