Sunday 30 December 2012

VID OF THE WEEK 08 - MARI KITA LIHAT KEBESARAN ALLAH YANG MAHA MENCIPTA


Segala puji bagiMu yaAllah  yang  memberi kami kemampuan untuk mensyukuri nikmatMu  yang membuka bagi kami pintu2 ilmu  keIlahianMu.
Segala puji ya Allah dengan segenap pujian yang dikumandangkan para malaikat dan para makhluk yang dimuliakan. Segala puji bagiMu ya Allah atas nikmat yang engkau berikan kepada kami hamba2Mu yang telah mendahului mahupun yang akan datang kemudian. Pujian kami aturkan pada Mu sebagai penghubung untuk mentaatiMu dan meminta ampunan sebagai penyebab memperoleh redha pengantar jalan menuju syurga. Segala puji bagiMu yaAllah  kau ciptakan kami sebagai hambaMu dan sebagai umat nabi Muhammad kekasihMu.




Yang ada maknanya :



Sila lihat juga yang ini :
Cerita Hantu Kapcai-cerita tahyul
Keajaiban Air Zam Zam
Dialog Dengan Jin Kafir

posted on : Ahad. 30/12/2012 @6.30pm

1 comment:

  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...